- Home
- FAQ
Veelgestelde vragen
Bieden jullie pakketten of kortingen aan bij grote bestellingen?
Alle vermelde prijzen zijn stukprijzen. Volumekortingen zijn bespreekbaar.
Is er technische ondersteuning voorzien voor licht en geluid tijdens het evenement?
Technische ondersteuning/richtlijnen worden bezorgd bij levering of afhaling. Standaard is er geen technische ondersteuning voorzien tijdens de verhuurperiode.
Kunnen jullie helpen bij de opbouw en afbraak van de gehuurde materialen?
Zowel afhaling als levering & plaatsing zijn mogelijk. Alle vermelde prijzen zijn prijzen afhaling. Levering & plaatsing wordt verrekend aan €39 excl. BTW. Vanaf > 20km. geldt een kilometervergoeding van €0,50 per km.
Wat gebeurt er als een gehuurd artikel beschadigd raakt tijdens het evenement?
Verhuurde artikelen moeten in dezelfde staat gerecupereerd worden als de staat waarin ze zich bevinden bij levering. De huurder is verantwoordelijk voor zowel schade en diefstal
Zijn de materialen geschikt voor zowel binnen- als buitenevenementen?
Buitengebruik is afhankelijk van artikel tot artikel.
Staan alle beschikbare artikelen vermeld op deze website?
Deze website vermeld de belangrijkste stockartikelen. U zoekt iets anders ? Laat het ons weten. Samen met onze partners voldoen we graag aan uw verwachtingen.
Kan afhaling of levering de dag voor een feest/evenement?
Afhaling en levering/recup gebeuren steeds in overleg met de klant in functie van noodzaak en mogelijkheid.
Leveren jullie alle materialen op locatie of is afhalen ook mogelijk?
Zowel afhaling als levering & plaatsing zijn mogelijk. Alle vermelde prijzen zijn prijzen afhaling. Levering & plaatsing wordt verrekend aan €39 excl. BTW. Vanaf > 20km. geldt een kilometervergoeding van €0,50 per km.
Hoeveel kost meerdaagse huur
Bij meerdaags gebruik geldt vanaf dag 2 een korting van 50% op de huurprijs.